Agencja BC MFD Media Communications i Światowy Dzień Serca już po raz 8.
«Ruszaj w drogę do zdrowego serca»


Agencja BC MFD Media Communications została wybrana, w drodze konkursu, do organizacji centralnych obchodów Światowego Dnia Serca, które odbędą się 29 września 2013 r. w Lublinie. Co roku z inicjatywy World Heart Federation jednocześnie na całym świecie obchodzony jest Dzień Serca. Przy okazji tego wydarzenia Polskie Towarzystwo Kardiologiczne od 10 lat zachęca do działań profilaktycznych.

BC MFD Media Communications już po raz 8. będzie organizowała Światowy Dzień Serca. Wcześniej, współpracując z różnymi oddziałami i komitetami organizacyjnymi Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, przygotowywała ogólnopolskie obchody w: Sopocie, Wrocławiu, Zamościu, Łodzi, Chojnicach i Warszawie.

Agencja odpowiada m.in.: za współpracę z partnerami, działania media relations, produkcję, promocję i koordynację całego wydarzenia oraz program artystyczny.Obchodom Światowego Dnia Serca towarzyszyć będą szeroko prowadzone działania edukacyjne na temat profilaktyki chorób serca i układu krążenia. Organizatorzy już teraz zapraszają wszystkich do współpracy www.dzienserca.com.pl
 
BC MFD Media Communications istnieje na rynku od blisko 18 lat, co stawia ją w gronie  najdłużej istniejących polskich firm PR. Podczas kilkunastu lat działania w branży Agencja realizowała projekty dla korporacji międzynarodowych jak i dla polskich przedsiębiorstw prowadząc działania m.in. dla branży farmaceutycznej, kosmetycznej, modowej oraz organizując otwarcia i konferencje prasowe. W  2013 Agencja po raz piąty jest producentem wykonawczym Kongresu Kobiet, który odbędzie się  w dn. 14-15 czerwca.