25 września 2011 
Ogólnopolskie obchody Światowego Dnia Serca w Sopocie

Agencja BC MFD media communications  wygrała przetarg zorganizowany przez  Polskie Towarzystwo Kardiologiczne

 
Agencja BC MFD media communications już po raz siódmy współpracuje z Polskim Towarzystwem Kardiologicznym w zakresie  organizacji Światowego Dnia Serca. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę wydarzenia – relacje sponsorskie, media relations, pozyskanie patronów, produkcję imprezy, celebrity management.

Światowy Dzień Serca to wydarzenie o randze międzynarodowej, odbywające się co roku w ponad 100 krajach na całym świecie i inspirowane przez World Heart Federation z udziałem World Health Organisation (WHO), UNESCO i UNICEF’u. Jest to prestiżowe wydarzenie, które ma na celu zwiększenie świadomości społecznej dotyczącej chorób serca oraz promocję zdrowego stylu życia. Hasłem tegorocznych, jedenastych w Polsce, a trzynastych na świecie obchodów jest: „One World, One Home, One Heart”. Lekarze eksperci będą zachęcać do profilaktyki chorób układu krążenia w najbliższym nam środowisku – ognisku domowym, wśród rodziny i przyjaciół.

W czasie tegorocznych obchodów Światowego Dnia Serca znani goście zwrócą uwagę publiczności na treści dotyczące profilaktyki chorób serca. Imprezie zorganizowanej w formie pikniku będą towarzyszyły występy artystów, muzyków, konkursy dla dzieci, gry i zabawy sportowe oraz punkty konsultacyjne, w których będzie można zrobić wybrane badania (zmierzyć ciśnienie, poziom cholesterolu, zrobić EKG, pulsoksymetrię, obliczyć wskaźnik ryzyka chorób układu krążenia) oraz uzyskać wskazówki od ekspertów, jak dbać o swoje zdrowie. Zaplanowano także pokaz defibrylacji oraz technik reanimacji.

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którym bliskie są sprawy serca: media, firmy, wolontariuszy, organizacje i stowarzyszenia, kluby sportowe.
 
Kontakt pod numerem tel.: (22) 403 50 91, lub e-mail: bcmfd@bcmfd.pl