Informacja prasowa
Warszawa, 31 sierpnia 2006 r.

 

 Przygotowania do obchodów Światowego Dnia Serca nabierają rozmachu. Zostały już tylko 24 dni!!!

Już po raz trzeci agencja BCMFD media communications na zlecenie Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego organizuje Światowy Dzień Serca. Właśnie zakończył się etap pozyskiwania środków finansowych. Sponsorzy nie zawiedli. Dzięki nim, już niedługo, będziemy mogli się spotkać na całodniowym pikniku organizowanym w Warszawie i Chojnicach - wspólnie promując idee zdrowego stylu życia.

Agencja BCMFD media communications już od trzech lat jest odpowiedzialna za produkcję, pozyskiwanie sponsorów oraz oprawę medialną obchodów Światowego Dnia Serca. W tym roku po raz pierwszy odpowiada również za kompleksowe przygotowanie tego wydarzenia, nie tylko w Warszawie, ale również w Chojnicach, gdzie odbędą się tegoroczne Centralne Obchody Światowego Dnia Serca.

Partnerami wydarzenia w Warszawie zostali: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy natomiast w Chojnicach Biuro Promocji Miasta Chojnic.

Jednym z najważniejszych elementów, bez których organizacja obchodów nie byłaby możliwa jest pozyskanie sponsorów. Tegoroczne obchody w Warszawie zdecydowali się wesprzeć: „Servier” – Sponsor Główny Medyczny, „Polocard” – Sponsor Badań oraz „Plus - operator telefonii komórkowej” – Sponsor Niemedyczny, który zaprezentuje swoje osiągnięcia w dziedzinie telemedycyny. Wsparcia sponsorskiego udzielą również: „Acard”, „Benecol”, „Flora”, „C.M. Damiana” oraz Polkard

W Chojnicach Partnerem Głównym będzie „Flora”, „Servier” oraz „Polocard” zachowają swoje tytuły z obchodów warszawskich.

Światowy Dzień Serca to również bardzo ważne wydarzenie medialne. Szeroko opisywane i komentowane w prasie i telewizji. Tegorocznym parterem Światowego Dnia Serca będzie Telewizja TVP2, która dzień 14-go września zadedykuje właśnie – zdrowemu sercu.

Głównym patronem medialnym w warszawie będzie „Rzeczpospolita”, która już trzeci rok z rzędu wyda specjalny dodatek „Światowy Dzień Serca” poświęcony tematyce profilaktyki chorób kardiologicznych i promocji zdrowego i aktywnego stylu życia. Pozostali partnerzy medialni to: „Gazeta Lekarska”, „Echo Miasta”, „Golf and Life”, „Olivia”, „Pani Domu”, „Praktyka Lekarska”, „Przegląd Sportowy”, „Radio Złote Przeboje”, „Samo Zdrowie”, „Shape”, „Super Express”, „The Warsaw Voice”, „Wik”, „Zdrowo i Aktywnie”,  „Radio Pik”, „Gazeta Pomorska”, „Życie Chojnic i okolic”oraz portal Wirtualna Polska.

***

Światowy Dzień Serca poprzedzą dwie konferencje prasowe. W Warszawie spotkanie dotyczące obchodów na terenie całego kraju odbędzie się 15 września 2006 r., natomiast obchody w Chojnicach poprzedzi konferencja zaplanowana na 26 września 2006 r.

Hasło tegorocznych obchodów brzmi: „Jak młode jest Twoje Serce”. Temat niezwykle ciekawy i ważny, który ma za zadanie, przybliżyć idee troski o własne serce. W ramach imprezy czeka nas szereg atrakcji. Odbędzie się akcja edukacyjna przeprowadzona przez autorytety medyczne, dziennikarzy, artystów i sponsorów. W rozstawionych punktach konsultacyjnych, można będzie zrobić wybrane badania – zmierzyć ciśnienie, poziom cholesterolu, EKG, obliczyć wskaźnik ryzyka chorób układu krążenia. Znani goście podzielą się doświadczeniami związanymi z troską o zdrowie. O wrażenia artystyczne zadbają gwiazdy: w Warszawie – Zakopower, Maria Sadowska, Majka Jeżowska, czy wreszcie w Chojnicach zespół Perfekt i Rudi Schuberth.

 Do udziału w obu festynach zapraszamy wszystkich tych, którzy chcą dbać o swoje serce.

Już wkrótce o aktywnościach związanych z obchodami informować będzie specjalnie przygotowana strona internetowa podpięta pod serwis Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego www.ptkardio.pl.

 

Dodatkowe informacje:
BC MFD media communications
Tel.: 022 403 50 91