Agencja BC MFD Media Communications z Wydawnictwem Poznańskim


Agencja BC MFD Media Communications rozpoczęła współpracę z Wydawnictwem Poznańskim Sp. z o.o. Działania agencji poświęcone będą promocji autobiograficznej książki Tadeusza Wrony. Kapitana, samolotu pasażerskiego Boeinga 767 z Newark do Warszawy, który wykonał jedyny w swoim rodzaju manewr lądowania bez wysuniętego podwozia, tym samym ratując życie 231 pasażerom.

Uroczysta premiera książki  „Ja, Kapitan” odbędzie się w październiku 2013 roku w Warszawie. Agencja BCMFD będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań PR i produkcję wydarzenia. Zakres współpracy obejmuje m.in. działania z mediami i partnerami premiery, organizację i produkcję eventu.

Wydawnictwo Poznańskie od 1956 do 1992 roku publikowało literaturę naukową i popularnonaukową, poświęconą historii i współczesności Wielkopolski, Ziem Zachodnich i Północnych, problematyce niemieckiej, oraz współczesną literaturę piękną polską i obcą (głównie skandynawską i niemiecką), pamiętniki, wspomnienia, reportaże, szkice krytyczne i historycznoliterackie. Od 1993 roku, z inicjatywy Wojewody Poznańskiego Włodzimierza Łęckiego i Fundacji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, utworzone zostało WYDAWNICTWO POZNAŃSKIE Sp. z o.o. Od 2012 roku w nowej formule Wydawnictwo kontynuuje działalność publikując książki naukowe, popularnonaukowe i literaturę piękną.
 
Agencja BC MFD Media Communications istnieje na rynku od 18 lat.