BC MFD Media Communications po raz piąty z Kongresem Kobiet!


W dniach 14-15 czerwca 2013 r. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbył się V Kongres Kobiet. Agencja BCMFD Media Communications kolejny rok pełniła funkcję producenta wykonawczego tego wydarzenia.

Motyw wiodący V Kongresu Kobiet stanowiło szeroko rozumiane partnerstwo i solidarność. Był to festiwal współpracy i współdziałania w ramach działalności lokalnej, samorządowej, poprzez aktywność społeczną, polityczną i biznesową, z dużym naciskiem na wymiar regionalny. Jak co roku był to także festiwal szeroko pojmowanej kobiecej samorealizacji w najlepszym wydaniu. W wydarzeniu wzięło udział ponad 8,5 tys. osób.
 
Uczestniczki tegorocznego Kongresu mogły wziąć udział m.in. w 5 sesjach plenarnych, 27 panelach równoległych, 7 warsztatach i 3 okrągłych stołach. Każdy kto odwiedził Kongres mógł także skorzystać z atrakcji Parku Kobiet, w którym niemal 100 wystawców przygotowało stoiska z myślą o kobietach. Uczestnicy mieli do swojej dyspozycji kącik malucha, w którym wykwalifikowane opiekunki z Kids&Co umilały czas najmłodszym oraz kącik wydawniczy, w którym można się było spotkać i osobiście zadać pytania autorkom.
 
Nierozłączną częścią Parku Kobiet jest scena, którą jak co roku prowadzą znane prezenterki i dziennikarki TV. W tym roku były to: Mariola Bojarska-Ferenc, Zofia Czernicka, Katarzyna Karpa-Świderek, Ewa Serwa i Katarzyna Dowbor. W tym roku widzowie dowiedzieli się m.in. jak udzielać pierwszej pomocy dzieciom, jak i dlaczego dbać o serce, o kobiecości w biznesie, co to jest dress code i czy obowiązuje każdego oraz spotkać się z autorami książek. Wyjątkowym gościem Parku była także analityczka giełdy nowojorskiej Ester Dyson, a niezapomnianym wydarzeniem pokaz mody 40+ organizowany przez Fundację Generacja. Przeprowadzono także liczne konkursy, rozdając wiele atrakcyjnych nagród.
 
Uczestniczki mogły obejrzeć osiem wystaw i wziąć udział w dwóch koncertach: Andrzeja i Maji Sikorowskich oraz Marysi Sadowskiej. Każdy chętny mógł też wziąć udział w projekcji filmu Dzień Kobiet.
 
Agencja BCMFD Media Communications zaangażowana jest w projekt od pięciu lat. Koordynuje całościową produkcję oraz obsługę wydarzenia, scenę Parku Kobiet oraz część wystawienniczą, pozyskuje sponsorów, wspiera współpracę partnerską oraz koordynację pracy wolontariuszy.