Warszawa, 19 października 2006 r.

CIESZ SIĘ ŻYCIEM!
Ekskluzywna zabawa w kolorze red rubin
WIECZÓR MAGAZYNU JOY


JOY ma wyjątkowy powód do radości! Po 8 miesiącach od swego debiutu w segmencie kobiecych pism luksusowych osiągnęło rekordowe wyniki sprzedaży. Czytelniczki doceniły treść i profil tego magazynu. Średnia sprzedaż to 257 000 egz. Wydawnictwo magazynu Marquard Media Polska świętując sukces pisma i jego oficjalną inaugurację zaprosiło przyjaciół, przedstawicieli świata mediów, kultury, sztuki, biznesu i reklamodawców na niezwykły wieczór na imprezę w  Budynku Focus.

CIESZ SIĘ ŻYCIEM! – to zarówno hasło przewodnie miesięcznika jak i całego wieczoru, który poprowadzą: redaktor naczelna magazynu – Anna Ibisz w towarzystwie Macieja Dowbora. W dobry nastrój już od wejścia będzie wprawiać przybyłych przygotowana aranżacja scenograficzna, a w niej dominujący kolor dobrej zabawy i charakterystyczny dla pisma niepowtarzalny kolor red rubin.

Wieczór z JOY, to okazja do przypomnienia wszystkim jakie są tajemnice sukcesu tego międzynarodowego magazynu. Twórcy pisma zdradzą kulisy swojej pracy, a czytelniczki podzielą się swoimi opiniami. Swoją obecność potwierdził sam Jurg Marquard, prezes i założyciel wydawnictwa Marquard Media.

Luksusowy magazyn dla kobiet, jakim jest JOY tworzony z myślą o tym, jak dostarczać wyjątkowej rozrywki gwarantuje niezapomniane chwile również na żywo.

Atrakcją wieczoru będzie występ brytyjskiej formacji Touch & Go znanej z takiego top przeboju jak „Would you…?”. To nie przypadek, że gorąca zabawa z okazji sukcesu JOY odbędzie się m.in w rytmach przypominających również utwory z najbardziej rozgrzewającego zmysły albumu „I find You Very Attractive”. Dalsza część zabawy przebiegnie w klubie Extravaganza przy muzyce dj Felixa z Hotelu Costes.  Organizatorzy liczą, że impreza odda styl i charakter pełnego radości pisma „Joy”, a goście na długo zapamiętają to ekskluzywne wydarzenie.

„Joy” to magazyn dla kobiet, które szukają rozrywki i zastrzyku dobrego humoru oraz recepty na zadowolenie z siebie. Dostarcza wyjątkowej rozrywki i niezawodnych porad. Na twarzach czytelniczek wywołuje uśmiech i zadowolenie. Mówi o wszystkim wprost i na luzie. Doradza, pomaga, ale nie ocenia. Tematyka pisma to m.in. moda, gwiazdy, raporty, uroda, miłość i sex a wszystko to okraszone bogatymi ilustracjami i nowoczesnym layoutem. Mały format pisma (typu pocket) doskonale pasuje do damskiej torebki.

Co miesiąc średnio sprzedaje się 257 000 egzemplarzy a czyta je przeciętnie 710 688 osób. Są to młode kobiety w wieku 20-35 lat, z miast powyżej 50 000 mieszkańców, niezależne finansowo i wykształcone. Kobiety, które chcą się cieszyć życiem przez cały rok. Magazyn „Joy” w pełni spełnia wymagania czytelniczek. Zadowolenie czytelniczek przekłada się na sukces pisma.