Warszawa, 28 marca 2007 r.

Maksymalnie konkurencyjna!
Maksymalnie ekonomiczna!
Maksymalnie potrzebna!
Maxigra już jest!

28 marca 2007 r. BCMFD media communications zorganizowała launch prasowy, jednego z najbardziej wyczekiwanych w ostatnich latach, produktów medycznych – MAXIGRA! Pierwszy odtwórczy odpowiednik sildenafilu w Unii Europejskiej wszedł do aptek z początkiem kwietnia. Polpharma osiągnęła sukces.

Zgromadzeni w sali kinowej dziennikarze, mieli okazję obejrzenia trailera filmowego na temat produktu MAXIGRA, w którym wypowiedzi ekspertów przeplatały się z prezentacją Maxi-Mena, figurki symbolizującej produkt Maxigra. Towarzyszyła temu odpowiednia oprawa muzyczna oraz efekty specjalne – opary dymu, dźwięk piorunów, grzmoty.

Wejście produktu na rynek cieszy się dużym zainteresowaniem mediów. O Maxigra zdążyły już poinformować m.in. Wprost, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu oraz Polsat, TVP 3, TVN24, RMF FM i Polskie Radio.

Dodatkowe informacje:
Monika Falk
BC MFD media communications
Tel.: 022 403 50 91, m.falk@bcmfd.pl