Agencja BCMFD media communications dla Herbapolu

Agencja BCMFD media communications wygrała przetarg na opracowanie strategii i realizację kompleksowych działań public relations związanych z obchodami 60-lecia marki Herbapol Lublin.

Działania będą adresowane do konsumentów oraz do przedstawicieli mediów ogólnopolskich. Agencja odpowiada także za produkcję uroczystej gali jubileuszowej oraz realizację specjalnych projektów towarzyszących obchodom 60-lecia.

Herbapol Lublin to lider rynku produktów zielarskich. Marka Herbapol, rozpoznawana i pozytywnie kojarzona przez Polaków, jest synonimem zdrowia, naturalności i wysokiej jakości. Atutem firmy jest umiejętne łączenie doświadczenia i tradycji ze specjalistyczną wiedzą oraz nowoczesną ekspertyzą farmaceutyczną. Swą pozycję firma zawdzięcza pilnemu śledzeniu tendencji rynkowych i aktywnemu reagowaniu na nie, jak również dbałości o ciągły rozwój
i modernizację zakładów produkcyjnych, a także poszerzaniu oferty handlowej.