BCMFD media communications wygrała konkurs na organizację tegorocznych obchodów Światowego Dnia Serca we Wrocławiu

Polskie Towarzystwo Kardiologiczne  po raz szósty zdecydowało się na współpracę przy organizacji Ogólnopolskich obchodów Światowego Dnia Serca z agencją BCMFD media communications.

Agencja BCMFD będzie odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie centralnych obchodów Światowego Dnia Serca, które odbędą się 27 września 2009 r. na wrocławskim Rynku. Agencja zajmie się m.in. organizacją tego wydarzenia, pozyskaniem sponsorów, patronów medialnych oraz działaniami media relations. Oprócz lekarzy kardiologów udział co roku w tym wielkim wydarzeniu plenerowym biorą artyści, dziennikarze i sportowcy. W tym dniu oferowane są przez sponsorów bezpłatne badania.

Światowy Dzień Serca to wydarzenie o randze międzynarodowej, odbywające się co roku w ponad 100 krajach na całym świecie, inspirowane przez World Heart Federation z udziałem World Health Organisation (WHO) i UNESCO i UNICEF’u. Celem obchodów Światowego Dnia Serca jest zwiększanie świadomości społecznej dotyczącej chorób serca oraz promocja zdrowego trybu życia. Tegoroczne obchody będą się odbywały pod hasłem  „Zdrowe Serce Lepsza Praca”.
Organizatorzy zapraszają wszystkich, którym nie jest obojętne zdrowe serce do udziału w obchodach we Wrocławiu. Co roku obchody wspierane są m.in. przez firmy farmaceutyczne i medyczne, producentów produktów prozdrowotnych, firmy, których działalność jest związana z promocją profilaktyki zdrowia.

Dodatkowych informacji udzielają:
Monika Falk, New Business Development Director, email: m.falk@bcmfd.pl; tel. (022) 403 50 91;